Job 30 van 82


Report this listing

Solliciteren



Finance & Administration Officer


Functie

Ben jij op zoek naar een gevarieerde job en heb jij ervaring in de Finance en administratie?

Als Finance & Administrator Officier heb je een veelzijdig takenpakket:

Finance:

– Je behoudt het overzicht over onze dagelijkse financiën.

– Je zorgt voor de facturatie, boekingen, aankopen en nacalculatie van projecten.

– Je bent bezig met jaarafsluitingen, aangiftes, voorbereiden van kredietdossiers, enz.

– Op regelmatige basis organiseren jullie meetings waarbij jullie het management en, indien nodig, andere stakeholders briefen over de financiële status van het bedrijf.

– Jullie volgen alles minutieus op en zijn constant op zoek naar operationele en financiële optimalisaties, die jullie vervolgens presenteren aan het management.

– Jullie ondersteunen onze strategische businessplannen op financieel vlak, leveren input en doen de nodige berekeningen ter controle en voor het verkrijgen van betere inzichten.

Administratie

— Ben je ook betrokken bij HR & loonadministratie

— Ontferm je je over onze fleet

— Spring je bij waar administratief nodig

– Bovendien krijg je de lead over onze voorraden

— De operationele werking van de stocks (rental & sales stock) optimaliseren

— Deze effectief toepassen in de softwares

— Inventariseren

— Processen en procedures opmaken, uitschrijven, testen en bijsturen

— In de eerste periode van dit project functioneer jij als de hoofdmagazijnier tot de processen waterdicht zijn. Zo word je ook de centrale spil tijdens het festivalseizoen.

— Daarna doe je de overdracht van de processen en procedures naar de magazijnier en de andere collega’s.

– Je evalueert constant onze interne processen en zoekt altijd naar manieren om deze beter te maken

– Je blijft bij al je dagelijkse activiteiten van The Safe Group steeds met één oog kijken naar onze financiële strategie en waakt erover dat deze optimaal beheerd wordt.​

Jouw profiel

  • Je hebt zin voor verantwoordelijkheid, denkt mee, voelt je graag verbonden
  • Je kan zelfstandig werken en neemt initiatief
  • Je bent op zoek naar de ultieme professionele uitdaging
  • Je hebt een bachelor of masterdiploma in bedrijfskunde of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt ervaring in financieel en administratie
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren

Aanbod

Een uitdagende job met veel afwisseling en leuke klanten in een snelgroeiend en ambitieus bedrijf.

Je werkt in een open bedrijfscultuur met toffe collega's.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht